KONTAKTY

info@zelifishing.cz

PŘEDSTAVENÍ NOVÉHO TESTERA

Zdar Zeli bando,

Jmenuji se Petr Pastrnak, je mi 20 let a rybařím od malička. Kaprařina mě doslova pohltila někdy před deseti lety a od té doby jsem nasbíral mnoho zkušeností.

Za rybami jsem procestoval celý MS kraj a také pochytal nádherné klenoty českých svazových vod.
Nebudu se tu dlouze představovat. Nicméně co bych chtěl říct a proč sem vlastně vkládám příspěvek je to, že jsem letos navázal spolupráci s firmou ZeliFishing, o které si myslím jen to nejlepší.

První moje zpráva od vody je ze srpnové týdenní výpravy, kterou jsem podnikl sám na vodu, která byla pro mně známa. Zkusil jsem zvolit jiné místo jako vždy a popasoval jsem se s tím myslím, že velmi dobře.

Zvolil jsem v podstatě místo, kde by se vešlo i 5 rybářů, ale zas jsem měl klid. Po prozkoumání echolotem jsem zjistil, že přede mnou nic zvláštního není. Rozkrmil jsem si místo 5 Kg partiklem a cca 100 kuličkami krmných boilies a par kuliček, které umístím na háček. Používal jsem potápivého a kombinaci potápivého a plovoucího boilies na panáčka a čekal na první záběr, který přišel až večer a byl s toho krásny šupináč o váze 14 Kg což, jak se později ukázalo, byla moje největší ryba výpravy.

Ráno se probudím a neváhám položit montáže na stejné místo. Dopoledne se mi poprvé rozjel prut na Scopex/Squid a v podběráku se objevil krásny šupík o váze 6 Kg. Zanedlouho jsem zahledl hejno amurů na hladině a tak jsem neváhal a zkusil rohlík na hladinu, a ač jsem tomu nemohl uvěřit, přišel záběr. Hned jsem věděl, že to nebude žádný dorostenec. Po několika minutovém boji se v podběráku objevil krásný amůr o váze 10 Kg a 99 cm. Po zbytek dne se povedlo jen pár menších kaprů od 3 do 5 Kg.

Další den mě čekalo odpoledne velké překvapení v podobě doublu 7 Kg šupinatých bratrů, kterým opět zachutnal Scopex/Squid. Tento den se mi ještě na novinku Tuňák povedl krásný šupinač o váze 13 Kg.

Každé dvě hodinky jsem přikrmoval boilies a partiklem abych si udržel lovné místo, ale chytal jsem pouze kapříky o menší váze.

Dalšího krásného kapříka jsem zdolal až další den a to o váze 6,50 Kg. Hned jak jsem pustil kapříka zpět do vody, rozjel se druhý prut. Podebírám rybu a objevuje se krásné šupinaté sluníčko. Malá hlava a velké tělo.

Ráno se probudím, přikrmím si místo a nahazují pruty. Přichází pár hodin bez záběru. Čekám. Zhruba kolem šesté večerní dostávám záběr a zanedlouho se na břeh podíval krásný lysec o váze 10 Kg, který zabral na Tuňáka s pop-up.

Poslední den mi pomaličku začalo docházet krmení a projevilo se to i na aktivitě ryb, ale přece jen se povedl ještě jeden šupinatý krasavec o váze 13,80 Kg, který zabral na Černý pepř/Asa.
Po celou výpravu se povedla spousta kapříku o váze 3-7 Kg. To už je z této výpravy vše a já jsem spokojený. Sbalil jsem se a odjíždím. Tak zase někdy.

Boilies od ZeliFishing musím hodnotit na jedničku. Můj favorit je Scopex/Squid a na druhém místě je Tuňák.