KONTAKTY

info@zelifishing.cz

POHODA CUP BOŽICE 62 H

Zdar příznivci ZeliFishing.

O uplynulém víkendu jsme se s kamarádem zúčastnili závodů pohoda Cup Božice 62 hodin. Samotný závod začínal ve čtvrtek ve 20 hodin.

Na místo jsme přijeli kolem 17 hodiny, pokecali s partou známých a v 17:30 začala prezentace a samotné losování míst. Kolega losoval jako první a vylosoval nám los s číslem 7, takže jsem losoval místo jako sedmý v pořadí. Když přišlo losování na mě, tak jsem vylosoval číslo 13, se kterým jsme byli docela spokojeni. Po příjezdu na místo jsem viděl, že máme na proti ve vodě dost vázek, a už z dřívějška jsem věděl, že na takovém místě se ryby hodně zdržují.

Nachystali jsme věci a postavili bivak a čekali na 20:00 hodinu, kdy byl závod odstartován. První kontakt s rybou přišel kolem půl 11 večer, ale byl to jen cejn, kterému zachutnal Tuňák. Další záběr přišel ve 12 v noci a to už byl bodovaný kapřík 5,65 Kg a my měli první rybu závodu, za kterou byla cena. Celou noc už byl klid, až v 5 ráno se ozvalo dvakrát malé píííp a byla tam druhá bodovaná ryba s váhou 6,95 Kg a to bylo velmi pozitivní a uspokojivé.

Celý závod jsme průběžně přikrmovali boiliem jak ve 20 mm, tak ve 24 mm. Celý druhý den závodu byl hluchý, a tak jsme se rozhodli navečer zakrmit trochu jemným krmením, které se skládalo z řepky, konopí, pelet a rybích mouček. Zakrmili jsme tím ve středu našeho sektoru s tím, že montáže budeme házet, tak cca 10 m od krmení a čekat na větší rybu, která se bude zdržovat v okolí. Bohužel jsme asi do půlnoci udělali jen dva záběry a to od nebodovaných ryb.

Celá sobota byla ve znamení tropických teplot, až navečer se zatáhlo a začalo pršet a my si říkali, že to s rybami pohne a začnou se krmit, ale ne. První záběr přišel přibližně pět hodin před koncem závodu, ale o rybu jsme přišli v rákosí a nebyla to zrovna malá ryba.

Poslední 4 hodiny závodu byly ve znamení záběrů, ztrát ryb ve vázkách, ale také ryb v podložce, kam se podívali tři kapříci. První a taky 3 bodovaná ryby měl váhu 6,50 Kg a pak ještě dva těsně nad 5 Kg, takže jsme je pustili bez výměny.

Byl konec závodu a my jsme čekali na vyhlášení výsledků. Skončili jsme na pro mě krásném 8. místě s celkovou váhou 3 ryb těsně pod 20 kg. Byli jsme spokojeni, protože jsme věděli, že jsme pro to udělali maximum a vzhledem k tomu, že to je jedna z nejtěžších soukromých vod, na které jsem kdy chytal, tak je to pro mě pěkný výsledek.