KONTAKTY

tel: +420 776 572 518
info@zelifishing.cz

NA NOC K VODĚ

Už bylo na čase přerušit práci a užít si chvíli relaxu u vody. Na rychlo jsem se se synem Davidem rozhodl, že vyrazíme na noc k vodě.

Odpoledne jsem vše nachystal, koupil něco dobrého na jídlo, naložil do auta a mohlo se vyrazit. K vodě jsme dorazili okolo šesté večer za hustého deště. Po hodině čekání začal déšť slábnout a konečně se dalo začít vše chystat.

Na jeden prut jsem použil boilies Tuňák 20 mm obalený v tešte a na druhý testovací novinku. Kobrou jsem ještě prohodil lovné místo cca jedním kilem boilies a byl ten správný čas dát si večeři, připravit nocleh a začít netrpělivě čekat.

Každou chvíli se nám rozezněly pípáky, ale tahali jsme jen velké cejny. Až těsně před půlnocí se ozvalo dlouho očekávané hrčení cívky. Hned po zaseknutí bylo zřejmé, že jde o větší rybu. Po delším boji byl konečně na břehu šupík 78 cm a 10,10 Kg, kterému zachutnala novinka. Kapřík se pustil zpět a šlo se s radostí spát.

Ráno se nahodilo na stejnou kombinaci jako večer a opět se prohodilo dávkou koulí. Okolo půl šesté přišel další záběr opět na novinku a tentokrát šupík 77 cm a 9,60 Kg. Nádherná ryba. Do oběda šli už jen cejni. Celkem se jich chytlo cca 20 ks a my mohli odpoledne šťastně vyrazit domů.