KONTAKTY

tel: +420 776 572 518
info@zelifishing.cz

KLENOTY Z LOMU RADNICE

Zdravím vás s další zprávou od vody,

tentokrát jsme vyrazily na těžkou vodu do Lomu u Radnic. Po příjezdu jsme postavily bivak a nachystali pruty. Na této výpravě jsem poprvé odzkoušel jak šikovná je věcička deeper pro +. Hledali jsme s dcerou hrany, kam bychom poslali naší lodičkou ty naše nadipované nástrahy spolu s partiklem, peletami a půlkami boilies stejné příchutě jako nástraha. Takto jsme zavezli postupně všechny 3 pruty do hloubky 6-8 metrů a pak jsme pokračovali ve stavění našeho táboru, abychom měli vše nachystané.

Kolem 17h se rozezněl prostřední prut a já poprvé bojoval a to doslova. Kdo tu byl, tak ví, o čem mluvím. Po několika minutovém boji se na podložku dostal krásný 10 Kg lysce s délkou 75 cm uloven na Scopex/Squid s plovkou. Prut jsem poslal na stejné místo a znovu čekal.

Při večeři se nám začalo kazit počasí a začalo pršet, ale nám to náladu nekazilo. Rybu jsme měli už chycenou a spousta času bylo před námi.

Po setmění jsme ulehli do spacáku, ale o půlnoci mě probudila brutální jízda. Stejný  prut jako před tím, Rybu zdolávám v dešti a po dlouhém boji podebírám nádherného lysce. Už když ho nesu do podložky je mi jasné, že je to moje dosud nejtěžší ryba, a taky že jo! Ručička na vykalibrované váze ukazovala rovných 20 Kg. Joooooooo! Probudil jsem dceru aby jsme to nádherné stvoření mohli zdokumentovat a co nejrychleji vrátit do jeho živlu.

Převlékl jsem se do suchého a šup zpět do spacáku. Po tomto zážitku mi trvalo dlouho, než jsem znovu usnul, proto vím, že pršet přestalo až kolem třetí hodiny.

Ráno jsem se od správce dozvěděl, že je to první dvacka chycená letos a to potěšilo ještě víc.

Hned od rána se udělalo hezké počasí, tak jsem začal sušit mokré věci a vyhlížel, co se bude dít. Místní kachny nás chodily pravidelně navštěvovat i s malými kachničkami. My pozorovali malé rybky jak tu plavou u břehu a užívali si tu pohodu a relax.

Další ryba přišla až kolem 20h a opět lysec 11 Kg a 83 cm, kterému zachutnala testovaná novinka na příští rok. Prut jsem zavezl zpět a 5 minut nato jízda na ten samý prut. Tentokrát šupináč 9,40 Kg a 80 cm, se kterým se na památku vyfotila dcera.

Začíná se stmívat a já jsem plný očekávání co přinese druhá noc. Je půlnoc a přichází další záběr a na břeh se podíval 8 Kg šupináč.

Následující den nám zpestřilo jen krásné počasí, jinak se nic zvláštního nestalo. Blížil se opět večer a já netrpělivě čekal, kdy to přijde. Za chvíli to přišlo, ale ryba se bohužel vyhákl. Nevadí. Poslal jsem dipovanou novinku zpět do vody a za hodinu přichází šupík 10 Kg a 80 cm.

Třetí ráno jsem dal čerstvé nástrahy a chvíli co jsem zavezl třetí prut, tak mám na prvním záběr na 2 dipované kuličky naši novinky, které si vzal amur 7 Kg a 80 cm. Je vidět, že novinka tady zafungovala maximálně, i když už do konce výpravy žádný záběr nebyl, tak jsme si to tu užily maximálně a teď už vám můžu říci, že na konci srpna nás tu opět uvidíte.

Výpravu hodnotím velmi úspěšně a to ne jen proto, že se mi povedlo zvednout si osobák krásným 20 Kg lyscem, ale i proto, že za celou výpravu jsem ztratil pouze jednu rybu.