KONTAKTY

ZPRÁVY OD VODY

POHODA CUP BOŽICE 62 H

Zdar příznivci ZeliFishing.

O uplynulém víkendu jsme se s kamarádem zúčastnili závodů pohoda Cup Božice 62 hodin. Samotný závod začínal ve čtvrtek ve 20 hodin.

PO STOPÁCH JESETERŮ

Zdravím příznivce ZeliFishing.

Když pominuly největší vedra a počasí bylo příznivější, rozhodl jsem se, vydat na jeden moc pěkný revír, o kterém vím, že patří mezi těžší vody z důvodu většího množství překážek a vázek a to mě tam vlastně láká, že se tam vracím každý rok.

NA NOC K VODĚ

Už bylo na čase přerušit práci a užít si chvíli relaxu u vody. Na rychlo jsem se se synem Davidem rozhodl, že vyrazíme na noc k vodě.

NEZNÁMÁ VODA

Zdravím všechny,

v poslední době mám času na ryby čím dál méně, ale i tak se mi podaří vždy nějaký čas najít, a i kdyby padaly trakaře, tak jedu.

VÍKENDOVÉ POVYRAŽENÍ

Zdravím všechny příznivce ZeliFishing.

Chtěl bych se s vámi podělit o pár mích zážitků od vody.Byla polovina července a já si naplánoval víkend na oblíbené svazové vodě.

MALÁ ŘÍČKA

Zdar Zeli bando,

o víkendu jsem se vydal se svým kamarádem jen na pár hodin na jednu malou svazovou řeku, která mě v loňském roce velice mile překvapila.

PŘEDSTAVENÍ A PRVNÍ ZPRÁVA ŠIMONA A ŠTEFANA

Zdravím všetky priaznivcov značky ZeliFishing.

Na začiatku letných prázdnin sme podnikli niekoľko krátkodobých výprav za kaprami.

PŘEDSTAVENÍ A PRVNÍ ZPRÁVA ALEŠE JENŠÍKA

Petrův zdar,

jmenuji se Aleš Jenča Jenšík a jsem novým junior testerem firmy ZeliFishing.

KRÁTKÁ VYCHÁDZKA

Zdravím všetkých fanúšikov ZeliFishing.

Dnes na východnom Slovensku bolo perfektné počasie na rybolov.

KLENOTY Z LOMU RADNICE

Zdravím vás s další zprávou od vody,

tentokrát jsme vyrazily na těžkou vodu do Lomu u Radnic. Po příjezdu jsme postavily bivak a nachystali pruty.

BOŽEJOV CUP 60 HODIN 2019

Zdar Zeli bando,

o víkendu jsme se s Petrem Pastrňákem zúčastnili závodu Božejov cup 60 hodin, který začínal ve čtvrtek ve 20 hodin.

BIG CARP BAITS ZAJEČÍ

Zdravím všechny kapraře a slušné rybáře,

v uplynulém víkendu jsem se zúčastnil závodu Big Capr Baits Zaječí na pět nejtěžších ryb.

PAPAJA MUSTANG CUP JARO 2019

Zdar příznivci ZeliFishing,

Uplynulý víkend jsem se zúčastnil již po páté závodu Papája Mustang Cup 50 hodin na Dobré Vodě. Tentokrát jsem jel se svým kamarádem Honzou Šlapanským a chtěl jsem obhájit aspoň loňské 3. místo.

JARNÍ VÝPRAVA NA DALEŠICKÉ PŘEHRADĚ

Ahoj přátelé,

na svou první letošní víkendovku jsem vyrazil společně s Ondrou Čapkem na těžkou svazovou Dalešickou přehradu.

DOBRODRUŽSTVÍ NA JEZEŘE

Zdravím přátelé,

v pátek ráno jsem vyrazil k vodě na své oblíbené místo. Vše jsem si do auta nanosil již večer před odjezdem, abych se tím ráno nemusel zdržovat.

KRÁTCE U VODY

Přemýšlím o počasí… Napadá mě, že není ani dobré ani špatné. Prostě je takové, jaké má být. Někomu vyhovuje takové a někomu jiné.

VŠECHNO ZLÉ JE K NĚČEMU DOBRÉ

Zdravím všechny,

tak i mě zlákal prodloužený víkend k tomu, abych si užil delší čas u vody než obvykle. Měl jsem pouze trochu obavy, zdali na mé oblíbené svazové vodě nebude moc velký tlak rybářů.

ZELIFISHING NA SEDLE

Naši testeři bratři Maříkovi pořádali o prodlouženém víkendu na rybníku Sedlo, které je nedaleko jejich bydliště akci při kterém rybářům rozdávali 1 Kg balení naše boilies.

MYŠLENKY

Jsou dny, kdy je težké naladit se na pozitivní vlnu. Myslím, že to známe všichni. Člověk se ráno probudí a není úplně ve své kůži. Když tomu podlehneme, může se náš den změnit ve velmi nepovedený...

PRVNÍ VÍKENDOVKA 2019

Ahoj Zeli bando,

v pátek jsme vyrazili s kamarádem na jednu krásnou svazovou přehradu, kde se nám každý rok v této době velmi dařilo.

VŮNĚ PŘÍRODY

Za asistence slunce se z oblohy snášejí kapky vody a ja se rozhlížím na všechny strany, abych zahlédl výsledek toho spojení - duhu. Ano je tam, nádherná jako vždy. Už jsem ji v životě viděl tolikrát a nikdy mě nepřestane bavit.

ZAPOMENUTÉ MÍSTO

Krok za krokem se prodírám úzkou cestičkou a každou chvilku se musím vyhýbat různým větvím a ostružinám, abych vůbec prošel. V duchu si říkám, že už je mi jasné, proč jsem na tom místě ještě neviděl nikoho rybařit...

VĚTRNÁ PODZIMNÍ VÝPRAVA

Zdravím,

Touto zprávou se vracím o několik měsíců zpátky, ale jak se říká raději pozdě než vůbec.

PODZIMNÍ PŘEKVAPENÍ

Zdravím,

po krátké pauze jsem se na konci září vydal na malý 2 ha svazový rybník, pár kilometrů od mého bydliště.

WINTERFISHING

Zdravím všechny příznivce Petrova cechu v roce 2019. Letošní sezonu jsem nezačal jako vždy na jaře, ale vyrazil jsem již 2. ledna na tzv. "WinterFishing".

POSLEDNÍ ZIMNÍ VÝPRAVA

Zdar Zeli bando, dnes jsem podnikl s kamarádem asi poslední menší výpravičku letošní sezóny.

KRÁTKÁ ZIMNÍ VYCHÁZKA

Zdar Zeli bando, tentokrát jsem šel jen s jedním proutkem na malý obecní rybníček. Po příchodu k vodě jsem se podíval po celém břehu.

UKONČENÍ A SHODNOCENÍ SEZÓNY 2018

Zdravím všechny, jeden z posledních teplých víkendu jsme ještě s bráchou vyrazili k vodě. Za sobotního svítání jsme dorazili na pro nás známá voda a hned bylo vidět, že to nebudeme mít jednoduché, protože se ryby ukazovali mezi pařezy.

PODZIMNÍ KAPR ZE SVAZOVKY

Zdravíme všechny příznivce ZeliFishing. Asi po dvou měsících jsem se opět sešel s bratrancem Radkem Zelinkou a rozhodli jsme se využít ještě krásného počasí. Rozhodování bylo rychlé a volba byla jasná.

POKLADY MALÉ ŘÍČKY

Ahoj Zeli bando, s podzimem přichází hodně práce a proto i na ten nej koníček není tolik čas. Po měsíci bez ryb jsem si udělal chvíli volna a vyrazil jsem na pár hodin s kamarádem na nový a pro mně neznámý revír, od kterého jsem nic moc neočekával.

VÍKEND NA SOUKROMÉM REVÍRU

Zdravím, další moje výprava směřovala na soukromý revír. Krátce před půl čtvrtou byly oba pruty ve vodě, lovná místečka zakrmená a následovalo čekání na záběr, který bývá ze zvyku i více než za 3-4 hodinky a poslední dobou taky vůbec.

ROZHOVOR S MILANEM ZELINKOU

Už je to rok, co jsem měl tu čest poznat Milana Zelinku. Tenkrát jsme pořádali finále projektu Hledá se Junior a on tam přijel podpořit svého bratrance Radka.

PŘEDSTAVENÍ NOVÉHO TESTERA

Zdar Zeli bando, jmenuji se Petr Pastrnak, je mi 20 let a rybařím od malička. Kaprařina mě doslova pohltila někdy před deseti lety a od té doby jsem nasbíral mnoho zkušeností.

KRASAVEC ZE SVAZOVKY

Zdar Zeli bando, včera večer jsem vyrazil s kamarádem Martin Dočkal přes noc k vodě na jednu krásnou svazovku s tím, že otestuji novinku od ZeliFishing Tuňák. Přijeli jsme na místo kolem 8 hod. večerní.

NÁŠ PRVNÍ NOČNÍ ZIG RIG

Zdravíme všechny příznivce značky ZeliFishing, v pátek během dopoledne jsme s mým bratrancem Radkem Zelinkou vyrazili na náš oblíbený svazový revír, který mám nedaleko domova.

MÁJOVÍ KAPŘI

Byl slunečný Májový čas a já s bráchou jsme v pátek po práci vyrazily k vodě užít si klidu a pokusit se nachytat krásné ryby. Kolem 18h jsme měli všechny pruty ve vodě a čekalo se na první záběr.