ZPRÁVY OD VODY

Krasavec ze svazovky
Zdar Zeli bando, včera večer jsem vyrazil s kamarádem Martin Dočkal přes noc k vodě na jednu krásnou svazovku s tím, že otestuji novinku od ZeliFishing Tuňák. Přijeli jsme na místo kolem 8 hod. večerní. Po příchodu na místo se ryby krásně ukazovali i 5 m od břehu, tak jsme neváhali a hned jsme si nachystali montáže. Na první montáž jsem dal jednu kuličku zmiňované novinky Zuňák s 12 mm plovkou a na druhý prut jsem dal samotnou popku, tak cca 5 cm nad dno, ke které jsem přidal malé PVA s peletkami. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Náš první noční Zig Rig
Zdravíme všechny příznivce značky ZeliFishing, v pátek během dopoledne jsme s mým bratrancem Radkem Zelinkou vyrazili na náš oblíbený svazový revír, který mám nedaleko domova. Po příjezdu k vodě jsme vše nanosili na místo, ze kterého jsme planovali rybařit. Na tomto místě jsme si den předem předkrmili dvě lovná místa. Na jednom místě jsme krmili boiliesem ZeliFishing Černý pepř/Asa a na druhém Scopex/Squid plus ke každému trochu partiklu a halibut pelety. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Osobák ze svazovky
Po delší pauze jsem si udělal volno, abych mohl zase k vodě. Počasí bylo ideální a tak sem neváhal ani minutu, sbalil věci a vydal se na 24 hodinovku zkusit štěstí. Zkoušel jsem opět nové místo, které jsem pečlivě vybíral. Takže to bylo pro mě velkou neznámou a jestlipak se štěstí na mě usměje. Heslo, štěstěna přeje připraveným a odvážným se stalo skutečností. Po záběru sem ani netušil, co za rybu mám na druhém konci. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Májoví kapři
Byl slunečný Májový čas a já s bráchou jsme v pátek po práci vyrazily k vodě užít si klidu a pokusit se nachytat krásné ryby. Kolem 18h jsme měli všechny pruty ve vodě a čekalo se na první záběr. Na našich místech byla cca 1 m hloubka. Na poprvé jsme nastražily různé druhy boilies. Kolem 22h to zapípalo a za chvíli byl na podložce byl amur. Další záběr na sebe nenechal dlouho čekat a za hodinu tu byl další amur. Oba dva měli kolem 80 cm a 7 Kg na a zachutala jim Aztécká Vanilka plovkou. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Pálavská šupina
Ahoj, tento víkend pro mě začal docela netradičně, a nějak sem nepočítal s tím, co se bude dít. Na ryby jsem se rozhodl, že tento víkend nepojedu, ale opak byl pravdou. Ve 3 hodiny v noci mi píše kamarád z otázkou, jestli nepojedeme na ryby a vyspat se k vodě. Po chvilce váhání jsem nakonec kývnul. Sbalil to nejdůležitější na krátkou vycházku a čekal na kamaráda. Sedli jsme do auta a po chvilce bavení jsme došli k závěru, že se pojedeme kouknout za kamarády na Pálavu, což je docela z ruky.  CELÝ ČLÁNEK ZDE!

S novým boilies na velké a těžké vodě
Ahoj, jelikož jsem se dostal k vodě až po delší době, mé natěšení pro odpočinek u vody byl nepopsatelný. Moje první výprava byla na svazovou vodu. Těšil jsem se na testování nového boilies. Počasí nám moc nepřálo, vítr se nám otočil a začal foukat do zad. Záběru bylo po skromnu, ale zabojovali jsme. Díky boilies Scopex/Squid a Černý pepř/Asa se nám pár kapříků podařilo ulovit.  CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Lysci na břehu
Zdravím, v úterý hned po 13:00 jsem sbalil všechny potřebné věci a vydal se pěšky na místní soukromý revír, ale ne každý ,,soukromák'' je jako soukromák. Celý čas strávený u vody poměrně dost foukalo a ryby se moc neukazovaly, jen sem tam nějaký kapr vyskočil, ale jak nic moc. S sebou jsem měl jeden kaprový prut a druhý feeder. Na feederu jsem měl dumbells Scopex Squid s plovkou Ananas a na kapráku kuličku Aztécké Vanilky.  CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Kapři za úplňku
Ahoj, hlásím se se zprávou od vody. Rozhodl jsem se, že když bude ten prodloužený víkend tak vyrazím na výpravu na můj oblíbený svazový revír. Jelikož už je dost hezké počasí a sluníčko už má docela sílu, tak jsem zvolil mělčí vodu. V sobotu v den příjezdu jsem záběr neudělal. V neděli jsem nahodil ve 4 a šel spát, v 9 hodin mě vzbudila úplně parádní jízda na 16 mm pop-up Squid. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Jarní výprava
Jednoho krásného slunečného dubnového víkendu jsme vyrazili do Letin ulovit nějakou tu rybu a odpočinout od pracovního shonu. Přijeli jsme v pátek po obědě a v klidu jsme si vše připravili. Kolem třetí hodiny jsme zavezly poslední prut a při pohledu na oblohu jsme si říkali, že to bude brát až při západu slunce. První ryba se na podložce objevila půl hodinu po tom, co jsme zavezli novou várku krmení kolem půl osmé večer a pak to šlo jako po másle.  CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Jarní kapřík na feeder
Zdravím, o víkendu konečně vysvitlo sluníčko, tak jsem se vydal prožít krásné odpoledne u vody. Bylo mi jasné, že vzhledem k stále studené vodě to o moc záběrech to nebude, ale tak nádherné jarní počasí jsem musel prostě využít. Sbalil jsem tedy základní vybavení, feeder a jako nástrahu jsem zvolil novinku od ZeliFishing Dumbles Scopex/Squid 10x14 mm určenou pro lov právě na feeder. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Aprílová 24 h výprava na neznámém revíru
Zdravím, o Velikonocích jsem vyrazil na 24 h testovat Aztéckou Vanilku od ZeliFishing na pro mě nový neznámý rybník nedaleko bydliště. Přijel jsem pár hodin po poledni, vybalil, nahodil jeden prut do hloubky, jeden do mělčiny a čekal, co se bude dít. Zhruba po hodince a čtvrt přišel záběr z mělčiny. Měl jsem hroznou radost, protože to byl první záběr letošní sezony a na háčku byl kapr 62 cm a kolem 5 Kg. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Velikonoční výprava na svazové vodě
Zdar Zeli bando, v pátek jsem se vydal se svým kamarádem Martin Dočkal na naší první letošní výpravičku. Přijeli jsme na místo asi kolem půl 9 ráno a hned o půl 10 přišel první záběr a poté bylo celé dopoledne klid, až na večer přišlo pár cejnů a menších kapříků do 50 cm. Vše přišlo na Pop-Up Squid od ZeliFishing. Večer jsme trošku nakrmili a ráno začali zas chytat. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Víkend na mé oblíbené svazovce
Ahoj, jmenuji se Ondřej Pudil a jsem novým členem týmu ZeliFishing. Teď o víkendu jsem podnikl výpravu, abych mohl otestovat nové boilies od značky ZeliFishing s příchutí Scopex/Squid. V pátek v den příjezdu jsem nahazoval pruty až kolem 21 hodiny, a byl jsem bez kontaktu. Sobotní ráno mě přivítalo do deštivého dne a tak v první možné chvilce bez větru a deště jsem začal krmit. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Po roce na Kubšovce
Po necelém roce jsme opět navštívili naší partnerskou vodu Sportovní rybolov Kubšovka. I když to první den vypadalo velmi nadějně, nebyli jsme tak úspěšní jako minule. Na Kubšovku jsme přijeli v pondělí 10. Července asi v 11 hodin dopoledne. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Nový osobák
Začalo to dnem, kdy jsem slavil své patnácté narozeniny. Ten den jsme jeli na náš oblíbený soukromý rybník v jižních Čechách. Pár dnů před odjezdem jsem si spařil a uvařil 150 kg řepky a kukuřice. Den před výpravou jsme vše naložili do auta. Po příjezdu k rybníku jsme vše vyndali z auta a započali přípravy. Táta rozkládal bivak a já při rozbalování prutů a stojanů zjistil, že jsem si zapomněl své signalizátory. CELÝ ČLÁNEK ZDE!

Hledá se JUNIOR 2017
Před dvěma měsíci skupina rybářů Night Hunters vyhlásila projekt, Hledá se JUNIOR 2017. Tento projekt spočíval v tom, že prvních 30 uchazečů bude mezi sebou bojovat plněním různých úkolů a 6 nejlepších pojede na jezero Katlov, kde budou probíhat 31. 3. – 2. 4. víkendové závody, ze kterých postoupí 2 junioři na evropský šampionát juniorů. Startovné na tyto závody zaplatí skupina Night Hunters a krmení poskytne firmy Mikbaits. CELÝ ČLÁNEK ZDE!